INFO



Listasimme tähän tärkeimmät infot. Voit myös tutustus Usein kysyttyihin kysymyksiin sivun alla.



Ajankohtaista >


Toimitusehdot >


Toimitutavat >


Maksutavat >


Rekisteriseloste >


Vastuullisuus >


Tarina >


Mediassa > 




USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET



Minulla on lahjakortti. Mihin syötän lahjakortissa olevan koodin?

Lahjakortin koodi syötetään verkkokaupan kassalla ”Alennuskoodi”-lokeroon.


Minulla on alennuskoodi, mutta se ei toimi.

Viestissä jossa olet saanut alennuskoodin on kerrottu alennuskoodin voimassaoloaika ja mihin tuotteisiin alennuskoodia voi käyttää. Mikäli nämä eivät vastanneet kysymykseesi, otathan meihin yhteyden sähköpostilla  info (a) etela8.fi  niin tarkistamme onko alennuskoodisi aktiivinen.


En saanut tilauksestani tilausvahvistusta.

Joskus tilausvahvistus tulee hieman viiveellä. Jos et ole saanut tilausvahvistusta seuraavaan arkipäivään mennessä suosittelemme tarkistamaan sähköpostisi roskaposti-kansion. Jos et löydä tilausvahvistusta, otathan meihin yhteyttä.


Valitsin maksutavaksi ennakkolaskun, mutta en ole saanut sitä.

Ennakkolasku lähetetään sähköpostilla tavanomaisesti 24 tunnin sisällä tilauksesta. Joskus lähetysaika voi olla pidempi (esim. viikonloppuna tai tilaustuotteiden kohdalla). Jos et saa laskua muutaman vuorokauden sisällä, otathan meihin yhteyttä.


Valitsin maksutavaksi laskun, mutta en ole saanut sitä.

Laskulla saat ostoksellesi keskimäärin 45 päivän korottoman maksuajan. Kuluvan kuukauden ostokset laskutetaan seuraavan kalenterikuukauden viimeinen päivä, joten maksuaika voi olla jopa 60 päivää, aina kuitenkin vähintään 30 päivää. Collector toimittaa laskun kirjeenä tai sähköpostilla.

Lisätietoja Collector asiakaspalvelusta puh. 09 3158 9947, contactcenter@collectorbank.fi tai www.collector.fi.


En ole saanut tilaustani siinä ajassa, joka luki tuotteiden yhteydessä.

Tuotekorteissa mainitut toimitusajat ovat arvioituja. Joskus tuote saattaa olla hetkellisesti loppu varastostamme, jolloin toimitusaika on pidempi. Tällöin saat meiltä "Tilauksesi odottaa tuotteita"-viestin. 

Joskus kuljetusyhtiöllä saattaa olla pidentynyt toimitusaika. Jos olet jo saanut "Tilauksesi on lähetetty"-sähköpostin, voit seurata lähetyksen kulkua klikkaamalla viestissä olevaa seurantanumeroa.


Sain paketin, mutta siellä ei ollut kaikkia tilaamiani tuotteita.

Pyrimme lähettämään tuotteet yhdessä paketissa. Joskus kuitenkin tuotteet lähetetään eri varastoista, jolloin tuotteet toimitetaan erillisissä paketeissa ja ne saattavat saapua eri aikaan. Saat kaikista paketeista erilliset saapumisilmoitukset.


Haluan palauttaa tilaamani tuotteen.

Sinulla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Lue tarkemmat ehdot ja ohjeet palauttamisesta Toimitusehdoista.


Tilaamani tuote oli rikki saapuessaan.

Ota meihin välittömästi yhteyttä mielellään sähköpostilla  info (a) etela8.fi  ja liitä mukaan kuvia rikkoutuneesta tuotteesta sekä paketista, jossa tuote on toimitettu.



Muissa ongelmatilanteissa pyydämme ottamaan yhteyttä meihin sähköpostilla info (a) etela8.fi  tai puhelimitse 044 9700 303