Info

Listasimme tähän vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.


UKK - Usein kysytyt kysymykset


Minulla on lahjakortti. Mihin syötän lahjakortissa olevan koodin?

Lahjakortin koodi syötetään verkkokaupan kassalla ”Alennuskoodi”-kohtaan. Huomioi, että lahjakorttikoodia ei pysty käyttämään samanaikaisesti alennuskoodien kanssa.


Minulla on alennuskoodi, mutta se ei toimi.

Viestissä jossa olet saanut alennuskoodin on kerrottu alennuskoodin voimassaoloaika ja mihin tuotteisiin alennuskoodia voi käyttää. Huomioi, että alennuskoodia ei pysty käyttämään samanaikaisesti lahjakorttikoodin kanssa. Mikäli nämä eivät vastanneet kysymykseesi, otathan meihin yhteyden sähköpostilla  info(a)etela8.fi  niin tarkistamme onko alennuskoodisi aktiivinen.


En saa valittua verkkokaupan kassalla muuta toimitusvaihtoehtoa kuin "Nouto liikkeestä". 

Sinulle on ostoskorissa tuotteita, joita emme toimita postitse. Poikkeukset toimitustavoissa lukevat kulloinkin tuotteiden yhteydessä.


Voinko tilata tuotteen verkkokaupasta ja noutaa myymälästä?

Kyllä voit. Tilaa ja maksa tuote verkkokaupassa ja valitse toimitustavaksi "Nouto liikkeestä". Saat viestin, kun tuote on noudettavissa. Toimitus myymälään on ilmainen, riippumatta tilauksen summasta.


Onko kaikkia verkkokaupan tuotteita myös myymälässä?

Ei. Osa verkkokaupan tuotteista on valmistajien varastoissa ja ne toimitetaan suoraan valmistajalta. 


Ovatko kaikki tuotteet saman hintaisia verkkokaupassa ja myymälässä?

Ei. Joidenkin tuotteiden hinnat saattavat olla halvempia tai kalliimpia verkkokaupassa tai myymälässä. Yleensä tuotteen yhteydessä on maininta "Tällä hinnalla vain verkkokaupasta", mikäli tuote on eri hintainen kuin myymälässä. 


Miksi verkkokaupan kassalla vaaditaan syöttämään henkilötunnus?

Henkilötunnuksen avulla todennetaan tilaajan olevan sama henkilö, kuin tilauksen maksaja. Henkilötunnus välittyy vain maksupalvelun tarjoajan suojattuun järjestelmään, eikä sitä tallenneta tilaustietoihin. 


En saanut tilauksestani tilausvahvistusta.

Joskus tilausvahvistus tulee hieman viiveellä. Jos et ole saanut tilausvahvistusta seuraavaan arkipäivään mennessä suosittelemme tarkistamaan sähköpostisi roskaposti-kansion. Jos et löydä tilausvahvistusta, otathan meihin yhteyttä.


Valitsin maksutavaksi laskun, mutta en ole saanut sitä.

Laskulla saat ostoksellesi keskimäärin 30 päivän korottoman ja kuluttoman maksuajan. Klarna lähettää sinulle laskun samaan aikaan kun me lähetämme tilauksesi. Voit tarkastella laskujasi Klarna-sovelluksesta tai osoitteesta Klarna.com .


Muut laskuihin ja erämaksuun liittyvät ohjeet löydät täältä: www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu


Valitsin toimitustavaksi ”Nouto liikkeestä”, mutta en pääse itse noutamaan tilaustani. Voiko toinen henkilö noutaa tilauksen puolestani. 

Kyllä, toinen henkilö voi noutaa sen puolestasi valtakirjalla. Tämän henkilön on esitettävä oma henkilöllisyystodistus sekä sinun henkilöllisyystodistuksesi tilausta noudettaessa.


En ole saanut tilaustani siinä ajassa, joka luki tuotteiden yhteydessä.

Tuotekorteissa mainitut toimitusajat ovat arvioituja. Joskus tuote saattaa olla hetkellisesti loppu varastostamme, jolloin toimitusaika on pidempi. Tällöin saat meiltä "Tilauksesi odottaa tuotteita"-viestin. 

Joskus kuljetusyhtiöllä saattaa olla pidentynyt toimitusaika. Jos olet jo saanut "Tilauksesi on lähetetty"-sähköpostin, voit seurata lähetyksen kulkua klikkaamalla viestissä olevaa seurantanumeroa.


Sain paketin, mutta siellä ei ollut kaikkia tilaamiani tuotteita.

Pyrimme lähettämään tuotteet yhdessä paketissa. Joskus kuitenkin tuotteet lähetetään eri varastoista, jolloin tuotteet toimitetaan erillisissä paketeissa ja ne saattavat saapua eri aikaan. Saat kaikista paketeista erilliset saapumisilmoitukset.


Haluan palauttaa tilaamani tuotteen.

Sinulla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Lue tarkemmat ohjeet Palauttamisesta.


Onko tuotteiden palauttaminen ilmaista? 

Kyllä, kun palautat tuotteen 14 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Lue tarkemmat ohjeet Palauttamisesta

Tarkemmat palautusehdot voit lukea toimitusehdoista.


Tilaamani tuote oli rikki saapuessaan.

Ota meihin välittömästi yhteyttä mielellään sähköpostilla  info(a)etela8.fi  ja liitä mukaan kuvia rikkoutuneesta tuotteesta sekä paketista, jossa tuote on toimitettu.



Muissa ongelmatilanteissa pyydämme ottamaan yhteyttä meihin sähköpostilla info (a) etela8.fi  tai puhelimitse 044 9700 303